.::seParuH merDekA::.  

Wednesday, May 6, 2009

Ya..aku udah habis exam...detik 10 tadi aku kuar dari dewan gemilang tu..biasanya lepas je last paper aku huu haa ngan member2..tapi, sem ne tak leh nak huu haa lagi tuk hari ne..semuanye sebab project paper..nak merdeka pun tak leh lagi sebab project paper..hmm nampak gayenye separuh merdeka le dulu aku tuk hari ne (ade ke separuh merdeka??belasah je le..) Bile udah settle project paper baru la leh merdeka sepenuhnye..

Alang2 aku kat ppbl tadi, aku g jumpe supervisor aku..ingat petang ne dapat le respond dari dia, nak kena edit yang mane2 ke..tapi tak dapat le..dia buzy tak sempat nak tengok pun lagi keje aku hari tu..buzy ngan conference..tadi pun aku nasib baik dapat jumpe dia kejap coz mase aku nak ketuk pintu bilik dia, dia udah nak kuar..
hmm petang jumaat ne kul 2 aku jumpe dia..harap2 tak perlu la kena edit banyak..

Dah gini, bile aku nak balik umah ne??aku ingat nak balik 9hb ne..dah macam ne, tak tau le bile aku nak baliknye..kena tengok petang jumaat ne le macam mana..

"ur work iz good. I'm quite impressive wit u..n u don't need 2 edit ur work..u can proceed 4 binding after this.."
"sorry??"
(wat2 tak dengar..haha..padahal hati udah kepalang hepi nye)
"u can proced ur work. juz bind n give it to Pn Rosminah.."
"yeah2..tq sir.."

Haha kalu gini le petang jumaat ne, memang hepi go lucky la (lalalala) hai senangnye dalam hati.keje aku udah ciap..udah boleh balik umah..senang lenang tanpa beratkan otak..Huhu..

p/s: bile leh beli no pin tuk dpli bulan januari ne??aku tanye kaunter bsn tadi, tak kuar pn lagi...ingatkan udah kuar 4hb..


AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::seParuH merDekA::.

Design by Amanda @ Blogger Buster