.::aku nGan 1hb mEi::.  

Friday, May 1, 2009

Ya..hari ne 1hb Mei..udah masuk bulan 5 ye..kejapnye mase berlalu..dan hari ne gak Labor Day..Hepi Labor Day tuk sesape yang udah keje..selamat bercuti kepade yang bercuti..yang tak cuti, cube lagi tahun depan ye (ape kes tahun depan ne??hmm blasah je le..) Hmm aku?? bile aku nak sambut Labor Day ne?? sape yang baek hati kat sini?sape yang nak amik aku keje?leh le aku sambut Labor Day ne..haha..hai, nak keje setakat nak sambut Labor Day je ke??tak de le gitu..tapi, aku memang tengah mencari keje..nak keje!nak keje!tolong!!sape leh tolong aku ne..

ape le aku merepek kat atas tu..udah2 le..tapi, memang best pade sesape yang dapat cuti kan?leh luang masa bersama famili..leh jalan2..hmm aku??aku pun memang cuti gak hari ne..nak luang mase bersama famili?tak dapat le(sambil geleng kepala). Famili aku jauh nun di kelantan..takkan le aku nak balik semata-mata sebab itu..letih badan atas bas je..tak nak aku..Nak jalan2?tak terdetik plak nak kuar jalan2 hari ne..jadi, ape aku wat hari ne??

Pagi,lepas subuh, aku tido balik (kalu kat umah, maunye aku kena marah ngan abah aku..huhu) Ngantuk le..malam tadi pun aku tido kul bape (aku pun tak tau kul bape aku tdo..huhu) Leyla tido bilik aku malam tadi..Kul 9 lebih, aku tersedar..fon berbunyi..Aku angkat, tapi tak de sape pun yang cakap..Hampeh betul..kalu tak nak cakap, tak yah le tepon..Pahtu udah tak leh tido pun..terus ngadap laptop tanpa g mandi dulu(kua3x)..anak dare ape le ne (lantak rr, aku punye badan, bukan ko)..

Petang, kul 2 lebih turun cafe..diorang udah tunggu pun (ayong, makcik, ilah, leyla n ati) kat cafe..lauk udah tak de le..tinggal yang kureng2 je..tak best nye lauk..last2 aku beli nasi ayam je..makan n lepak2 kat cafe..tengok tv..kul 3 lebih naek atas..aku mintak tolong ayong potong rambut aku..aku nak potong rambut..nak rambut pendek..dulu (awal sem rasenye) ayong udah potong rambut aku..tapi sekarang udah panjang, nak le potong balik..

Lepas potong rambut, kitorang maen game..Jutaria millionaire (ala..yang aku beli game hari tu mase kalut tuk project game aku) Sempat lagi yok maennye..Ala, tak wat pe petang2 ne boleh la maen2 (padahal aku yang beria-ria ajak diorang maen) Udah le malam tadi pun udah maen ngan leyla kt bilik aku..ilah tak join kitorang..kitorang je yang maen..ati jadik banker (nak studi kate nye, tapi ngadap page yang same je aku tengok..haha)..Ayong!!ko memang..sejak bile ko jadi millionaire ne??aku asyik terkene kat umah ko je..xsuke aku..jalan sikit, kena umah ko..naseb aku tak bankrupt lagi..huhu..

Maen tanpe ade sape bankrupt..tak habis pun maennye sebabnye udah kul 6 time tu..asar lum lagi yok..tapi udah tau le sape yang millionaire nye..sudah terserlah ke'riak'an nye..haha jangan marah yong nanti cepat tua..

Malam, tak de watpe..ngadap laptop je le macam sekarang ne...

Hmm amacam??berharga tak mase aku hari ne??blasah je le..yang penting mase aku, bukannye mase korang(^_^) peace..

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::aku nGan 1hb mEi::.

Design by Amanda @ Blogger Buster