.::aKu dan 'kiTa'::.  

Friday, May 15, 2009

Memula, aku nak bersorak dulu..nak menjerit dulu..
YAHOO!! YIPPI!! I'M DONE!!

kemudian,
barulah..
Salam..comment allez vous??(ape hal tetiba kuar bahasa perancis ne??)lantak la..tetiba terkeluar..dah lame tak practise cakap bahasa perancis ne..word pun banyak yang udah lupa..ape nak jadi le..mude2 udah lupa..

Ok2..aku bukan nak bagitau pasal ke'lupa'an aku tu..tapi sebenarnya,
aku nak bagitau korang yang aku
udah free sepenuhnye..udah merdeka..
project paper aku udah anta yang berjilid tadi..
hari ini merupakan hari yang padat bagiku..banyak tempat kena pegi..banyak keje nak kena settle kan..
dan akhirnya detik ini aku udah leh lega..lega selega-leganya..

dan,
malam esok aku balik kampung..
dah berapa bulan aku tak balik kampung..
ma..abah, ore balik male esok..

hmm
entah bila aku dapat datang ukm lagi
entah bila aku dapat bertemu muka ngan member2 aku lagi
entah bila aku dapat makan2, lepak2, main2 and have fun ngan korang lagi
entah bila aku dapat bergaduh, bergelak ketawa, ber'sedih' ngan korang lagi
semua ini aku tak tau bila..
harap2 aku berpeluang untuk merasai semua itu lagi..

dan,
kepada member2 ku..
diharapkan persahabatan KITA
kegembiraan KITA
kesedihan KITA, dan
kenangan KITA
selama 3 tahun di sini akan tetap dalam ingatan kita sentiasa..
INGAT AKU SELALU!!

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::aKu dan 'kiTa'::.

Design by Amanda @ Blogger Buster