.:;nGanTuk laGi ke::.  

Thursday, May 7, 2009

aKu: "ngantuk seyyyhh..mate ne udah tak larat nak bukak.."

tak Tau sape: "hai..baru bangun pun ngantuk lagi ke??"

aKu: "2 la pasal..mate ne udah ngantuk, nak wat camne..3,4 hari ne memang aku tido tak stabil..tak tido malam.."

tak Tau sape: "yang ko tak tido malam asal?"

aKu: "aku wat keje le..wat project paper..2hr berturut2 aku tak tido malam..naseb baek malam exam photography tu aku tido..nak jawab exam kene le tido yang cukup"

tak Tau sape: "iye la tu ko..malam tadi ko kan udah tido"

aKu: "memang le tido..balik bilik pun kul 1 lebih.. lepak2 n celebrate besday liza tu..time tu pun memang ngantuk giler.."

tak Tau sape: "petang tadi ko kan udah tido lagi"

aKu:"memang le..lepas je balik dari karoke, terus aku tak sedar diri..tido..sedar2 udah kul 7 lebih"

tak Tau sape: "haaa..tido lagi..ko ne banyak tido ne"

aKu: "ye ke?aku rase tak de le banyak tido..cuma mase tido aku tak stabil je..selama ne siang hari, petang2 ke mane ade aku tido..jarang sekali je, tu pun bile udah ngantuk sesangat..biasenye aku tido malam je..tu yang awal je tido..tapi kebelakangan ne, asyik tido petang je..aturan mase tido aku udah tak stabil.."

tak Tau sape: "ko la yang wat ia tak stabil"

aKu: "nak wat camne..dah gini..dah jadi..tak pe lah, balik umah nanti, mesti mase tido aku teratur macam dulu2..kul 9,10 udah tido..haha.."

tak Tau sape: "iyela..ne ngantuk lagi ke?"

aKu: "memang ngantuk lagi.."

tak Tau sape: "dah ngantuk,g tido je le.."

aKu: "k la..ak tido dulu..kang lewat2 kang aku bangun plak..tu pun kalu aku tersedar atau rajin nak bangun plak"

tak Tau sape: "iyela"

aKu: k.gud nite"

tak Tau sape: "nite"

p/s:aku memang ngantuk ne..aku tido dulu..nite semua..wokeh aku chow dulu..

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ .:;nGanTuk laGi ke::.

Design by Amanda @ Blogger Buster