.::awaLan di umaH::.  

Wednesday, May 20, 2009

salam..
i hav no idea 4 updatin my blog
but....
i want 2 tell u that
i'm home now...(O.O)

takde yang menarik pun kat umah..
udah 4 hr aku kat umah..
mkn..mkn..mkn...2 la kje aku kat umah..hehehe
umah aku sekarang ne tengah renovate..
time aku balik umah je, mesti ade ape2 yang berubah kat umah aku tu..
kalau keluasan umah tak berubah, barang2 dalam umah mesti berubah..aiyooo..
ne pun aku kan udah lame baru balik umah..
kalau tak silap aku, last aku kat umah, before raya haji..aku raya haji kat ukm lorr...

1st day kat umh, aku rest je..
2nd day, ak kna jge kdai
(hai..br sehari udah kene jage kedai..ingatkan leh le rest seminggu ke..hehe)
3th day, ak kat umah je..boring nye kat umah..tak tau nak watpe..ulang alik dalam umah je la..
dan hari ne, aku g p.puteh..ade hal nak settle kan..

k, 2 je la tangan aku gatal nak menaip ne
rindu member2 aku sume..
miss n luv u all..

salam n ketemu lagi..peace!!

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ .::awaLan di umaH::.

Design by Amanda @ Blogger Buster