.::deTik-deTik iNi::.  

Monday, May 11, 2009

8/5 (juMaat)


*maLam*
beLi noveL Biarlah ym berbiCara, penulis Hanni Ramsul (tetap beli walaupun duit tenGah pokai..huhu)..tetap beli novel tu sebab aku suke novel tu bila mana aku baca dalam
blog penulisnye..sekarang ne udah kat pasaran, so, beli le...

9/5 (SabTu)

*paGi*
kemas barang..check out bilik..g ppbl amik gift yang aku dapat coz aku bantu lecturer aku dlm research diorang (nak tau ape gift nye???hmmm rahsia..:-) )

*t/hari*
peAnut balik..sedeyyyy..

*peTang*
still kemas barang..tumpang bliki leYla sementara nak settle prOject paper

10/6 (aHad)

sepaNjanG hari siapkan prOject paper..nak kena anta esOk..


*maLam*
punGGah baranG2 yang nak bagi abe ya bawak balik umah dia..kuar maKan kat restOran tasik iDaman pahtu..baLik, samBung ngadap prOject paper lagi sepanjang maLam..



11/6 (isNin)

*paGi*
anta prOject paper...selesaiiiiiiii..

dan deTik ini
nak resttttttt...

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::deTik-deTik iNi::.

Design by Amanda @ Blogger Buster