.::akU dapat aWard???::.  

Tuesday, March 10, 2009

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
***asal 2008? ko bg award ne kat aku lmbat le..ne udh thn 2009 dh..***

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
peAnut yang bagi award ne. Saje je nak bagi aku tmbah keje tau..peAnut ne my bestie,my lover (jgn scandalkan kami..huhu) n my neighbor. Sebelah blik aku je ne. Ape yg dia wat semua ak leh dgr. Dia bgn bile ak tau, dia on kan dia pnyer lptop pn ak tau. Huhu kantoi ko peAnut..skrg ne ak dgr dia btuk2.uhuk2...

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10fakta/hobi diri sendiri.
1)mmbace. Mmbace ne mmg xleh dipisahkn ngn life aku.setiap ari aku msti mmbace.Sesibuk mne pn, at least sblm tdo ak akan mmbace. Kekdg ak jadikn mmbace sbg pengulit tdo. Yg ne ak wat zmn ak mude2 dlu le. Bace buku Sejarah tuk ngulit tdo. Bace stgh page, udh tdo. Huhu..

2)beli REMAJA. Majalah yg aku selalu beli dan suke bace. Ia terbit 2x sebulan ngan harga rm5. Aku kenal REMAJA time aku sekolah rendah dlu. Akak aku yg sulung suke beli n aku plak suke bace novel n cerpen dlm 2. Then, 2dary school aku start beli majalah ne sampai le skrg. REMAJA is the best. Huhu..

3)jalan2. Aku mmg suke berjalan. Aku akan xsenang duduk klu sehari kaki ku xbjalan. Ajak le ke mne2 pn, yg pasti aku on je.

4)layan cite Cine n Hindustan. Aku mmg suke layan cite Cine. Aku suke tgk cite Cine sbb akak ak suke tgk. Pengaruh dr dia le ne. Mase skolah2 dlu, kan ade drama2 cine tiap ptg kul 6. Cite Hindustan aku suke tgk sbb pengaruh dari ma aku. Ma aku suke dgr lagu Hindustan. So, kitorang anak2 ne terpengaruh le. Dulu setiap hr Sabtu, sanggup xpegi ke mne2 n cop tmpat awl2 dpn tv 2 tuk tgk Hindustan. Kekdg kna marah ngn abah ak sbb xmasak. Hindustan punye pasal. Huhu.Tapi skrg ne, dah xbrpa minat cite Hindustan. Cite tamil lg baik. Haha..

5)mudah senyum. Aku ne mudah senyum. jumpe ngn org xkenal pun, kekdg ak snyum gak. Senyum 2 kan sedekah. Sedekah yang paling mudah n senang. Huhu..

6)suke gelak. Aku memang suke gelak. hahaha...(see..kan udh gelak)

7)mudah terkejut. Aku mudah terkejut. Aku terkejut tapi xmelatah. Kekadang hp b'vibrate d poket jeans blkg pn aku terkejut.

8)sensitif. Aku bukannye sensitif ape2 pun. Yang aku sensitif, xleh tahan bile kena sentuh. Seluruh bdn, ku sensitif. Geli yok..Bile ku sensitif, kuar le suara ak yg kuat 2. Kekdg tgn pun tersentak gak kat sape yg mnyentuh aku 2. Huhu..

9)teh O ais. Ne my favorite drink. Leh ilangkan haus n dahaga.

10)suke harimau. Harimau binatang yg paling ku suke. Klu leh bela, memang aku udah bela harimau ne. Leh jadikan sbg teman ak. Selain harimau aku suke ular senduk. Aku suke tengok ular di kala ia mengangkat kepala dia. Huhu..

***suh nyatakan fakta/hobi je. Ne aku up kan lg, aku xplain kan lg..Huhu..***

4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.
4 je, leh x? leh je le ye..
~kak su~
~diAh~
~aTeha~
~haNa~

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ .::akU dapat aWard???::.

Design by Amanda @ Blogger Buster