.::kurang asAm punya mOnyet::.  

Saturday, March 21, 2009


ish...kurang asam punya mOnyet..
geram..aku geram kat mOnyet2 2
xtau le sekor ke byk ekor
ade ke patut si mOnyet ne masuk bilik aku 
main rembat aku punyer mkanan..
keropok..
megi..
milo..
hbs mknn aku monyet ne mkn
yg tinggal sisa mknn ckit
kotor aku punye meja study
ngan kesan milo yg melekit kat fail ku, pasu ku, phon kaktus ku, cerminku n lantai ku
aku geram..geram sekali kat monyet 2

monyet ne masuk ikut tingkap neko yg xde 1..
udah le tingkap bilikku  ne xde jaring.
ak tau bilik aku dipecah masuk pun gelap tadi dkt kul 8.
ak blk blik jap nak amik buku
tgk2 udah bselerak n kotor bilik ak
rsenye monyet ne wat parti dlm bilik ku sama ada kul 5-8
aku kat blik peAnut td wat assign ELA
ish..terpakse le aku kemas n mop ak punye bilik..
kurang asam punye mOnyet..
udah le masuk tanpa kebenaran aku
eiiiiii geramnyeeeeeeeee
geram..gerammmmmmmm

~kesan pecah masuk..eiii geramnyeee~

~tempat laluan mOnyet 2~

AddThis Social Bookmark Button


6 comments: to “ .::kurang asAm punya mOnyet::.

Design by Amanda @ Blogger Buster