kepAla mesTi kena dEra  

Friday, February 20, 2009

Salam semua.
Baru time ne tergerak hti aku nak post n3 ne. Sebenarnye, tunggu nak tido je ne. Aku baru je lepas main badminton ngan niQue n peAnut. huhu main dalam gelap. Spotlight xnyala le. Dah on suis pun still x nyala lg..xtau le ape sebabnye. Main dalam gelap le kitorang tadi..nampak samar2 je.

Hmmm...
Dah seminggu aku x post new n3 kan. Dalam seminggu ne, aku bukak je aku punyer blog tapi x berkeinginan pun nak posting n3. Lagipun xde ape nak dikongsikan.
On je laptOp, tgk cite, bukak tenet, tengok email, blog, fs, tagged...bace online novel, bace blog orang..macam2..
Dalam seminggu ne, aku duk dalam bilik je. 
kuar pun g kelas pah2 balik bilik..xkuar g jalan2 pun. Tahan gak aku duk dalam bilik je ye.
lagipun 3-4 hari ne asyik panas je..panas yg membahang.nak kuar pun xde mood. Lagipun agak bz le walhal aku rase aku xwat pe2 pun. Huhu..

Dah 2 hari aku g bilik sumber kat pusat bahasa. 2 petang berturut2 aku g. ptg semalam ngan ptg sebelumnye..nak buat questionnaire sebenarnye. nak tengok past year punyer questionnaire cmne. boleh le cilok mne2 yg leh cilok. hehe..
Tapi rasenye aku kna banyak wat question aku sendiri coz diorang punyer x same ngan aku.
tiru diorang x menjawab plak aku punyer research questions. mne boleh gitu.
Rasenye dah seminggu lebih aku x jumpe supervisor aku.
Nak jumpe die, kena le ade sth new yang nk ditunjukkan. ne yang rajin je pegi bilik sumber.
At least, minggu ne aku kena ciapkan questionnaire ne. So, boleh le aku jumpe n tunjuk kat dia.
Kena berfikir gak dalam minggu ne tuk ciapkan questionnaire.
b'fikir! b'fikir! b'fikir!
Mesti kena dera kepala ne. Mesti kena pakse gak b'fikir. Asyik goyang kepala je ye. kaki pun turut same bergoyang..Hampeh betul.

Dah ade mmbe2 yg dah distribute diorang punyer questionnaire. 2 yang risau tu. Takut xsempat. Keje lain banyak lagi yang nak kena dibuat. Hai..

Hmm ok la
Aku pun udah ngantuk ne.
Dah nguap pun.
mate pun udah xlarat..
Esok aku ade replacement class 4 Literary kul 9-11. Dah le kena dtg awl. Xleh lewat2. Datang lewat kang, free2 je dapat advice. Mcm Isnin lepas. Tapi best je dapat free advice. Sesekali kena basuh cikit. Haha. Kul 11 plak ade lecture Literary. Dengar2 nak kena tengok cite Bride and Prejudice mse lecture esok. Tapi xtau le.
Esok gak plan nak g tgk cite Upin Ipin. Tapi xtau le jadi ke x. Tgk esok le cmne..
Nanti2 le aku cite klu jadi...
Ok la  bubye..
Gud nite smua.



AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ kepAla mesTi kena dEra

Design by Amanda @ Blogger Buster