karektOr seseOrang di buLan feBruAri  

Wednesday, February 25, 2009

Huhu aku sebenarnya tak tau nak watpe ne. Duk ngadap laptOp, tgk blOg, tiba2 akU teringat esOk hari istimewa akU.
Byk kje, lupe plak jadinya. Xpele, at least akU ingat gak skrg ne.
Then, rajin plak akU search psal bulan Februari ne. Tgk zodiak, n karektOr seseOrang di bln Februari ne. 
So, akU nak kOngsi ckit le..Saje je utk suke2..

FEBRUARI

berfikiran abstrak
mudah menpamirkan marahnya

sukakan benda yang reality dan abstrak
tidak suka benda yang remeh-temeh

inteligent, bijak dan genius
suka berkawan tapi kurang
mempamerkannya

berpesonality yang mudah berubah
sangat berani dan suka memberontak

mudah menawan orang lain
bercita-cita tinggi dan suka berangan-
angan dan ada harapan untuk
merealisasikan impiannya

agak pendiam, pemalu dan rendah diri
pemerhatian yang tajam

jujur dan setia pada segalanya
suka hiburan dan sukan

keras hati untuk mencapai matlamat
suka benda yang bersifat seni

tidak suka dikongkong
sangat romantik pada dalaman tetapi
tidak pada luaran

mudah memberontak apabila dikongkong
berkecenderungan pada benda yang
tahyul

suka kegiatan yang lasak
amat mudah dan boleh menjadi terlalu
boros

emosinya mudah terluka dan sangat
sensitive
belajar untuk mempamerkan emosi

(sumber: Kajian 25 thn oleh Dato' Fadzillah Kamsah)


Watak Berdasarkan Tanggal Lahir (Februari)

(yang ne aku amik yang 26 hb je, nak copy smua, pjg le plak..)

26 Februari

 Sukar memahami segala sesuatu, umumnya bisa sukses dalam segala bidang usaha yang digemarinya dan bisa panjang usia. 


Ok.. Sesape yg lahir bulan 2, same x karektOr 2 ngn kOrang?

Hmm bagi akU, blh dikatekan byk gak le yang same ngan akU..


AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ karektOr seseOrang di buLan feBruAri

Design by Amanda @ Blogger Buster