.::so, anybOdy Can heLp me??::.  

Sunday, May 22, 2011

yarkkk..macam mana nak menghilangkan lenguh2 dan sakit badan ne..
sape yang tau leh tolong tak??
aku bangun pagi tadi terus rase lenguh2, sakit seluruh badan
pekena main hoki semalam la kot..
ade hockey tournament semalam..
pagi ne baru terasenye..
nak berjalan pun susah
nak bergerak pun susah
tak larat rasenye..
dah lame tak exercise gini la jadinye..

aku bukannya tau sangat pasal tip2, petua ne
hentam saje..
wat dunno je
last2 ilang gitu je sakitnye
paling2 tak klu aku sakit pun cume telan pnadol je
sakit2 ape pn tlan pnadol je yg aku tau
2 pun pnadol biase je
lagipun bukan selalu aku sakit
jarang sekali
jadi aku memang tak berapa nak tau pasal ubat2 ne
tak berapa nak amik tau...

so, anybody can help me???
ke sepatutnye aku wat dunno je..
biar ia ilang sendiri..
hmm??

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster