.::ape mOtifnye??::.  

Wednesday, May 4, 2011

ye..bila terpandangkan tiket wayang yang kulekat di board tempat mejaku study, tiba2 aku teringat pasal movie yang aku tengok dengan si dia 3hari lepas..memang tak berhajat nak tengok wayang pun..dan, memang tak tau wayang apa yang ada di pawagam sekarang..tak selidik pun dulu..

dan,
disebabkan masa yang betul2 jeles dengan kitorang, kitorang tak ade banyak pilihan..kitorang pilih tengok cite seram..filem Penunggu Istana..si dia yang pilih..ok fine..aku hanya ikut je coz dia memang nak tengok cite seram..saje nak takutkan aku la 2..huhu

tapi,
apa yang kitorang dapat lepas tengok cite 2??
takde motif pun..aku tak tau ape motif cite ne..

dan,
tak seram pun..
lagi ngantuk ade la..

apa motifnye ye??ade sape2 yang leh bagitau aku??


AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::ape mOtifnye??::.

Design by Amanda @ Blogger Buster