.::dan, berakHirNya ROS:..  

Thursday, March 31, 2011

dan, hari ne berakhirnya ROS
berakhirnya aku di sekolah 2
dengan semangat dan gembira aku ke sekolah hari ne
bukan sebab aku mau meninggalkan sekolah ne

tapi..
majlis yang diadakan di sekolah ne pada hari ne
yakni mesyuarat agung PIBG + majlis kecemerlangan pelajar

agak bz tolong cikgu2 wat persiapan
tapi, bessssssstt..
dapat sumbang tenaga yang tak seberapa ne
dan merapatkan lagi hubungan
umpama aku pun udah sebahagian drpd mereka

tapi ..
penghujung2 ne sedey la gak
coz diorang semua mesra alam..;-)
tapi..
time kasih saya ucapkan atas pertolongan sume
sehingga leh saya siapkan tugasan saya ne..

time kasih daun keladi
akan datang kita jmpe lg..:-)

p/s: tak sangka aku ne bertuah jgk la ye..leh hamper cabutan bertuah td..hehe



AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster