..:berMulaNya ROS:..  

Monday, March 21, 2011

semalam, 20/3 bermulanya aku ke sekolah
dan, hari ne hari ke-2
esok hari ke-3
dan seterusnya sampai hari ke-10, 31hb ne
10hari saje..

untuk apa??
sebenarnya, aku perlu ke sekolah
tuk ROS,bukan nama orang dan bukan juga nama bunga
ROS ne singkatan dari Rancangan Orentasi Sekolah
aku ada tugasan yang perlu dilakukan
aku perlu observe, discuss or interview sesape yang berkenaan
untuk siapkan tugasan tu...
bukan hanya tuk ROS saje,tapi ada tugasan2 lain yang perlu aku lakukan..
macam KKBI Ilmu Pendidikan & KKBI Sains..

aku sorang2 je yang wat ROS kat sekolah tu
takde teman...
tapi aku harap aku berjaya dapatkan apa2 maklumat berkaitan tugasan aku
dan berjaya siapkan tugasan aku dalam tempoh yang ditetapkan
dengan dibantu pihak2 sekolah yang sememangnya baik hati, mesra, dan mudah berkira dalam segala hal..

:-D

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ ..:berMulaNya ROS:..

Design by Amanda @ Blogger Buster