.::biLa nak Tau sekOlah?::.  

Friday, January 13, 2012

Esok pagi dah nak gi selangor. Tapi still penempatan sekolah tak tau lagi. Katanya sama ada petang ne ataupun pagi esok. Petang tengok, malam pun tengok tapi takde pun lagi. Esok ke??tak tau la..Entah-entah pagi Isnin baru tau..rasa macam tak nak tengok dah tapi kena jugak usaha diri untuk tengok. Kalau tak, ternganga, tercongak-congak aku seorang diri nanti..ish tak mau la aku..

Pagi esok aku naik bas kul 10pagi dari Pasir Puteh--->>Kajang dengan ma abah. Ma abah teman aku tumpang rumah saudara sebelum tahu sekolah mana dan cari tempat tinggaluntukku. Pagi tadi beli tiket. Mula-mula aku fikir nak naik bas malam je, Sabtu malam. Tapi, abah cakap dia lebih suka naik bas siang hari. Katanya boleh tengok pemandangan. Sampai sana pun awal. Malam tu boleh rehat-rehat. Lagi satu, malam-malam sejuk, terasa nak buang air je. Dah kata macam tu, so decide naik bas pagi la. Aku tak kisah sangat..

So, agak-agak bila la boleh tau sekolah tu ye?? Kalau dah tau daerah mana pun buat masa sekarang pun ok jugak. Boleh la buat penenang jiwa..huhu.no hal la..

Moga perjalananku selamat dan segala urusanku dipermudahkan olehNya. Amin..

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ .::biLa nak Tau sekOlah?::.

Design by Amanda @ Blogger Buster