.::tenTanG Dhia::.  

Thursday, December 29, 2011

hari ne hari khamis,29 Dis 2011..kat fb ramai orang sibuk post Tentang Dhia, drama melayu yang last episodnye hari ne..macam2 post ngan commentnye..menyentuh hati sampai menangis la..ramai sungguh peminatnye ye..sori la aku memang tak tengok cite tue..drama melayu memang aku kureng ckit..adik aku peminat setia cite 2..kul 7 udah duk ngadap cite 2..
oh ya, tadi sempat aku tengok cite 2..maklumla aku tau cite 2 hari ne yang ade pun kalu nak tengoknye..dan aku pun tengokla,tak mau ketinggalan..nanti bile sembang2 ngan membe2 aku taula ckit2 pasal cite 2,dan aku boleh cakap aku ada tengok d last episode walaupun secoet je yang aku tengok..tengok kejap,masuk bilik..dengar macam scene yang best je, kuar balik tengok tv..macam 2 la ulang aliknya..huhu.
Dhia meninggal..dan, tak disangka husbandnya pun meninggal jugak kerna stroke..akhirnya,diorang sehidup semati..so touchin.bagi sesape yang menghayatinye la..bagi aku ne,ape feedbacknye??

"oloh,jate dio pun mati jugok ke??
"mati sebab strok???hmm.."
"mok mertua dio lagu mano??"
2 la yang lastnye..
Tentang Dhia..
hmm

p/s:ade sape2 nak wat Tentang Mona tak??tapi saya tak nak sad ending, nak happy ending.hmm..

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::tenTanG Dhia::.

Design by Amanda @ Blogger Buster