.::guNunG seNyum::.  

Thursday, April 28, 2011

salam..selamat petang..sihat ke semua?harap2 semua sihat..aku alhamdulillah sehat je..petang tadi aku baru je sampai kolej..baru balik dari Hutan Lipur Gunung Senyum :-)..ade kursus kepimpinan JPP di Gunung Senyum selama 3hari bermula dari 26hb sehingga 28hb..kat Jengka tempatnye..

masih lagi dalam mood nak join aktiviti outdoor..best je gi sane..tak yah masuk kelas..tak yah nak pikir keje yang banyak..haha.
.
kat sana, kitorang yang seramai 36 orang ne banyak wat aktiviti outdoor je..2 hari berturut-turut masuk gua..banyak gua rupanya kat Gunung Senyum ne ye..baru ku tau..memang sebelum ne aku tak pernah tau pun.kewujudan gunung ne pun aku tak tau..duduk kat k.lipis ne baru tau..sekarang ne dah banyak tempat di sekitar k.lipis, pahang ne aku tau n teroka..

k berbalik pasal gunung senyum ne, ade 2 gunung utamanye..gunung senyum dengan gunung jebak puyuh..hari ke2 kitorang terokai semua gua di dalam gunung jebak puyuh.manakala hari ke3 kitorang masuk gua d gunung senyum..banyak gua nye..macam gua makam tok long,gua kolam tujuh,gua terang bulan,gua taman 1 & 2,danau impian..n banyak lagi la..tempat ne penuh dengan misterinye..ade la jugak alkisah pasal tok long ne..menarik citenye..

nak tau citenye, g la gunung senyum..rasai dan tengok dengan mata sendiri keindahan ciptaan Tuhan ne..ye???tak rugi kita tau banyak tempat kat malaysia ne..ye tak???jommmm kita pegi...

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ .::guNunG seNyum::.

Design by Amanda @ Blogger Buster