.::naK diJadikan ciTe::.  

Thursday, April 30, 2009

aku baru lepas habis 3rd paper tadi..paper ELT kat b. seminar kris mas kul 8.30 - 11am..
soalannye..mak aihhh, betul2 mencabar otak aku nak berfikir..payah yok..nasib aku tak tertidur je masa jawab exam tu..aku bantai je ape yang ade dalam kepala otak aku ne..aku tak de le kuar awal. sharp kul 11, baru aku kuar..lagipun tak de ramai sangat pun coursemate aku yang kuar awal..dalam bilik tu, cuma kitorang 1 course je, 50+ students. tak campur ngan course lain..

dah habis exam tu, maka berakhir le exam kitorang..dah habis pun major subject kitorang..tp aku, still ade 1 lagi paper, photography(PB) 6hb ne..bestnye korang udah habis exam, dah boleh balik umah pun..sesape yang lum siapkan project paper kena le stay dulu, siapkan dulu b4 balik..gud bye sume..moga kita dapat berjumpa lagi di laen masa..

oh ya, sesape yang join BBQ 2hb ne, kita still leh jumpe lagi..kenang-kenangan kita 1 course b4 semuanya membawa diri ke mane2..

And, lepas habis exam tadi, aku, peAnut, niQue n kisHore makan kat cafe kris mas..kisHore belanje..tq kisHore coz belanje kitorang..

And, nak dijadikan cite, mase tengah makan tu..tetiba..
yakkksssss..
niQue ternampak si ulat dalam ayam kat pinggan dia..ulat yokk..terus terbantut dia nak makan..dia pun dalam dua je nak bagitau kat kitorang..last2 bagitau gak..time 2, yang laen lum habis makan lagi..tengok ulat tu kat ayam tu..naseb baek aku tak amik ayam..aku amik ikan keli..tapi risau je mane le tau kot2 ade same..last2 aku pun tak habis gak makannye..
kisHore bagitau pasal ulat tu kat penjage kaunter tu..dapat le claim duit..

tapi, cian je kat budak kris mas..sesape yg beli ayam tu..makan je ayam tu, tak perasan ulat tu..mak aihhh..udah le makanan kat cafe tu ckit je, tak de banyak pilihan..budak kris mas udah le ramai..diorang pun ramai je yang tak beli makanan kat cafe..beli kat luar..senang le sesape yang ade transport...tp yang tak de transport, terpakse je beli makanan kat cafe tu..

hmm harap2 peniage cafe tu jagelah kbersihan..masak elok2..banyakkan pilihan..baru ramai student datang beli..yang penting, jage kebersihan yokk..jangan ade lagi binatang laen atau benda laen dalam makanan tu..terbantut orang nak makan..hmm nasib la kat UO ne pilihannye banyak..makanan pun ok je...harga pun udah turun hari tu..
hmm bagus2..


AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ .::naK diJadikan ciTe::.

  • koko cokelat
    April 30, 2009 at 6:08 PM  

    emm paper hari ni..
    paper yg aku xkan lupe smpi ble2..
    sepanjang menjawab exam selame 3 tahun ni..
    diz was d worst laa..hahaha..aduiyaii..
    emm pasal makanan..eeii, yeke??
    mak aii, ulat pe?? yg putih2 2?
    berenga la 2..telor lalatt..uuishh...xsngke plakk..

Design by Amanda @ Blogger Buster